Objednávky prijaté po 19.12.2024 odosielame 7.1.2025, taktiež je v tomto období zrušená možnosť platby na dobierku.

Vrátenie a zrušenie objednávky

Je v našom záujme vyriešiť všetky problémy čo najrýchlejšie, takže sa nemusíte obávať, že by ste na vyjadrenie o výmene čakali dlhšie, ako je potrebné (spravidla sú všetky problémy vyriešené do niekoľkých dní).

Produkty je možné vrátiť do 14 dní, musia však byť doručené v originálnom stave - teda neopotrebované, nepoškodené a v originálnom balení.

 

Ako vrátiť alebo vymeniť tovar?

V prípade, že sa rozhodnete tovar vrátiť alebo vymeniť, zašlite ho na adresu spolu s vyplneným formulárom pre výmenu tovaru

1. Poriadne zabaliť vami odoslaný tovar.

2. Odošlite nám tovar.

Po vyplnení elektronického formulára nám potom stačí daný tovar spolu s vytlačeným formulárom poslať na adresu: 
Hair & Salon s’ s.r.o., Oravická 614/14, 028 01 Trstená, info@andopa.sk, +421 944 925 666.

Odporúčame zásielku odoslať ako doporučený balík s poistením, aby sa v prípade straty tovaru na ceste k nám mohla záležitosť reklamovať. Balík, zabaliť naozaj dôkladne, aby sa zabránilo možnému poškodeniu alebo strate. Za náklady spojené s prepravou tovaru nezodpovedá predávajúci!

3. Vybavenie.

Keď k nám balík dorazí, starostlivo ho skontrolujeme a ak je všetko v poriadku, vydáme pokyn pre výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí na váš účet. Vrátenie platby trvá maximálne 14 dní (odosielame e-mail potvrdenie), robíme však všetko preto, aby peniaze prišli ešte oveľa skôr, zvyčajne už za pár dní. Kontaktujte nás prosím, ak vám peniaze neprišli do dvoch týždňov – spolu určite nájdeme príčinu a napravíme ju.

Ak chcete tovar vymeniť za iný a pôvodný tovar je v poriadku, obratom vám pošleme balík s novým tovarom.

Ak tovar nespĺňa podmienky na vrátenie (je viditeľne použitý, porušený či nekompletný), pošleme vám tovar späť na vašu adresu aj so zdôvodnením. Za náklady spojené s prepravou tovaru nezodpovedá predávajúci!

 

Otázky a odpovede

- Ako mi budú vrátené peniaze?

Pri vyplňovaní formulára si môžete vybrať, či vám platbu pripíšeme na platobnú kartu alebo bankový účet, ktorým ste objednávku zaplatili. Pri vrátení peňazí na kartu nie je potrebné vypĺňať ďalšie údaje a pri vrátení peňazí na bankový účet je potrebné uviesť IBAN.

- Aký tovar môžem vrátiť?

S výnimkami uvedenými vyššie je možné vrátiť takmer všetky produkty. Je dôležité, aby bol tovar kompletný, nepoškodený, nepoužitý, označený a v pôvodnom obale.

- Ako dlho trvá vrátenie produktu?

Keď k nám zásielka dorazí, upozorníme vás emailom, skontrolujeme či je všetko v poriadku a najneskôr do 14 dní vám budú vrátené peniaze na váš účet. Proces však zbytočne nezdržiavame a peniaze vám vrátime na účet zvyčajne v priebehu prvých dní. Ak ste platbu nedostali do 14 dní, kontaktujte nás a my čo najskôr nájdeme príčinu problému.